Sebarang maklumbalas boleh hantar ke emel "takdehutang@gmail.com" saya

29 September 2008

Selamat Hari Raya!!

Assalamualaikum semua...

Ini kali pertama saya menulis di dalam blog cerita emas blogspot dot com. Saya amat tertarik dengan kisah2 blogger yg bagai cendawan tumbuh ini. Di Malaysia sahaja beribu mungkin beratus orang mempunyai blognya yang tersendiri. Pelbagai bentuk penulisan boleh kita dapati. Pelbagai isu yang disentuh dari hujung kaki hingga ke dalam kain.

Sebelum saya membuat "posting" saya yang pertama berkenaan dengan Emas. Saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua muslimin dan muslimat di mana jua anda berada. Berhati2 di jalan raya. Semoga sokongan dari blogger semua dapat menambahkan lagi semangat saya untuk "berblogger" dan sila beri tunjuk ajar. Wasalam...

No comments: