Sebarang maklumbalas boleh hantar ke emel "takdehutang@gmail.com" saya

17 July 2009

Dah ada E-book pasal Emas!



Salam peminat emas semua.

Harga emas semenjak 3 bulan ini menunjukkan aras yang sama di mana pergerakan yang agak perlahan. Tapi bukan itu yang saya nak cerita skrg ini. Apa yang saya nak cerita adalah berkenaan dengan E-book berkenaan dengan emas. Macam tak percaya jerk ada org yg sanggup menulis dan menjadikannya sebagai bahan ilmiah. Tahniah diucapkan kepada Sdr. Jamaluddin dan Hafiz.

Semasa saya seacrh2 kat google pasal emas tetiba sy ternampak laman web rahsia emas lalu saya klik dan ianya bukan lama web seperti mana yg saya biasa jumpa, tetapi ianya adalah Ebook!!! Ya, ebook berkenaan dengan bagaimana emas ini boleh menjadikan kita seorang jutawan. Teruja sangat bile tgk apa yg ditulis dalam laman web tersebut.

Bila ada ebook sebegini maka diharap akan membuka ramai lagi mata orang kita tentang bagaimana EMAS ini berfungsi dan boleh menyelamatkan sumber kewangan kita. Dengan harga yang agak tinggi iaitu RM70 tetapi ianya berbaloi kerana di dalam ebook ini menceritakan rahsia bagaimana dengan emas kita boleh melepasi krisis kewangan diri kita dan juga negara.

Jadi jika anda ingin menambahkan lagi ilmu ttg emas, sy syorkan sdr memiliki E-book ini. Sekian

2 comments:

www.tuanbri.com said...

Peminat EMas?

Berminat utk Join Koperasi KuEmas?
www.kuemas.com.my


Perunding Hartanah Lelong
http://tuanbri.blogspot.com

Halim Azr said...

dah join kuemas.. :)
yg lain2 tu bile lagi?