Sebarang maklumbalas boleh hantar ke emel "takdehutang@gmail.com" saya

26 August 2009

Cuba Baca Rahsia Emas ini

Assalamualaikum,

Bagaimana dengan emas sebagai portfolio pelaburan anda? Memang seminggu dua ini kita dapati harga emas masih dalam kadar yg sama. Turun dan naik yang tiada beza.

Kali ini saya ingin menjawab segala persoalan berkenaan dengan Emas. Ramai yang menghantar emel kepada saya menanyakan tentang bagaimana emas ini boleh menguntungkan? Sampai dah letih jari jemari saya menjawab soalan yang kebanyakannya lebih kurang sama.



JADI kepada sesiapa yang ingin tahu lebih lanjut tentang emas ini, boleh dapati ebook yang sangat berguna. Ebook ini menerangkan bagaimana emas boleh menjana keuntungan kepada anda. Tidak perlu saya perjelaskan lebih lanjut kandungan ebook ini. Sebab saya tahu tujuan anda masuk ke laman blog saya adalah disebabkan oleh "Sifat Ingin Tahu Tentang Emas". Jadi dapatkan ebook Rahsia Emas yang ditulis oleh TeamRahsia Emas ini.

Oh ye, Jika anda membeli ebook ini melalui link Rahsia Emas Terbongkar saya ini, akan saya beri anda satu lagi ebook percuma tentang Panduan Adsense yang sangat mudah difahami.

Apa yang anda perlu buat?

  1. Clearkan dulu cookies pada IE atau Mozilla anda.
  2. Buat Pembelian melaui link ini http://www.rahsiaemas.com/index.php?ref=kasutgombak (pastikan anda tidak mengubah "ref" nya.)
  3. Hantarkan bukti pembayaran pada borang order web berkenaan dan emailkan juga kepada saya maklumat tersebut ke cekgucekgi@gmail.com
Maklumat yang perlu diemelkan kepada saya adalah berikut :
  • Nama :
  • Emel :
  • Bukti Pembayaran "

** Selepas membuat pengesahan pembelian, saya akan email eBook-Panduan Adsense terus ke email anda **

No comments: